Kattavat palvelut ja tuki Jälleenmyyjille

Jälleenmyyjänä haluat luottaa kokeneeseen kumppaniin. Geberit täyttää tämän tarpeen kattavalla palvelulupauksellaan: Tarjoamme AquaClean jälleenmyyjillemme kaiken tarvitseman tuen: räätälöidyt oppaat, markkinointimateriaalin, myyntikoulutuksen ja kattavan myynninjälkeisen palvelun asiakkaillesi.

Laadukkaat palvelut ja tuki Helposti ja nopeasti

Vakiintuneet tuotemerkit tarjoavat sitä vakautta, jota asiakkaat etsivät tehdessään päätöstä korkealaatuisen tuotteen ostamisesta. Kokeneena kumppanina Geberit tarjoaa arvokasta tukea sekä sinulle myynnissä että asiakkaillesi tuotteen ostamisen jälkeen.

Palvelukokemus on kokonaisuudessaan osoittautunut kerta toisensa jälkeen erittäin toimivaksi arvostetuille ammattilaisille - kuten suunnittelijoille ja asentajille – jälleenmyyjistä ja loppuasiakkaista puhumattakaan. Katso lisätietoja videolta.

Anna asiantuntevia neuvoja

AquaClean-koulutusten jälkeen osaat arvioida asiakkaidesi remonttikohteita ja tarpeita oikein.

Hyödynnä materiaalejamme

Geberitin korkealaatuiset oppaat, esitteet ja markkinointimateriaali auttavat sinua tehokkaiden myyntikeskustelujen käymisessä asiakkaidesi kanssa.

Houkutteleva esillepano

Esittelytila- ja testimallimme mahdollistavat sen, että asiakkaasi pääsevät näkemään ja kokemaan AquaClean-tuotteet näyttelytilassasi.

Laajat tuotekampanjamme apunasi

Laajat pesu-wc-istuinkampanjamme saattavat varmistaa, että asiakkaasi tietävät jo jonkin verran tuotteista, kun he vierailevat liikkeessäsi.

Näkyvyys

Takaamme sinulle näkyvyyttä kanavillamme, jotta potentiaaliset asiakkaat löytävät luoksenne.

Jätä asiakkaasi hyviin käsiin

Geberitin asiakaspalvelutiimi vastaa asiantuntevasti asiakkaidesi kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin pesu-wc-istuimeen liittyen.

Luottamus teknisiin innovaatioihin

Etähuoltopalvelumme korjaa asiakkaasi laitteessa ilmenneet viat suoraan Geberitin pääkonttorista käsin.

Kotiinkuljetus

Tilausta tehdessänne, voimme tarvittaessa myös hoitaa kotiinkuljetuksen suoraan asiakkaalle.

Asiakkaasi tulevat ilahtumaan. Ainutlaatuinen etätukipalvelu on jotain uutta ja ainutlaatuista. Etätuen avulla asiakas pystyy helposti ja nopesti ottamaan yhteyden tekniseen tukeemme huolto- ja vika tapauksissa. Etähuolto toimii Geberit Home -sovelluksen kautta.

Geberit-etätuen edut

Jos kaikki toimii, laite on valmis käytettäväksi heti etätuki-istunnon jälkeen ilman, että sinun tarvitsee odottaa huoltoteknikon käyntiä.

AquaClean koulutusta myynnin tueksi

Ota yhteys oman alueesi myyntipäällikköön koulutustarpeesta

Järjestämme kattavaa koulutusta jälleenmyyjillemme AquaClean -tuotteista ja toiminnoista. Myyntitiimimme kutsuvat henkilökohtaisesti teitä koulutuksiin ja järjestävät teille hyödyllisä materiaaleja myynnin tueksi.

Koulutuksissa perehdytään mm. seuraaviin aiheisiin:

  • Johdatus Geberit AquaClean -tuotteiden maailmaan
  • Tutustustumista kaikkiin pesu- ja mukavuustoimintoihin
  • Opi arvioimaan rakennuskohteita ja valmistautumaan asennukseen asianmukaisesti
  • Tietoa eri asiakastyypeistä ja kunkin mallin kohdemarkkinoista
  • AquaClean-ratkaisun asennus ja käyttöönotto käytännössä
  • Saat vinkkejä siitä, miten voit esitellä AquaClean-ratkaisun ja sen parhaat ylläpitotavat asiakkaille nopeasti
  • Saat esitteitä ja muuta materiaalia markkinoinnin ja myynnin avuksi